torsdag 18 februari 2010

Okej. Här har ni lösningen.



På vad?

På det som, i princip, hela twitterpöbeln – och förmodligen också verklighetens folk - gnällt över i snart tre månader. Förseningar i kollektivtrafiken alltså.

Svävare. S.V.Ä.V.A.R.E.

Svävande tåg. Svävande bussar. Vafan, tryck ut några svävande bilar också.

Då spelar det ingen roll vad som ligger på marken. Och SÅ svårt ska det väl inte vara att få en bil att flyga?

Jag tillhandahåller alltså en lösning. Nu behöver ni bara sätta igång och producera.


Ja. Jag gillar Det femte elementet.

2 kommentarer:

  1. Femte elementet är awesome. Min uppväxt i ett nötskal. Bruce Willis existensberättigande (tillsammans med [di hart] såklart)

    SvaraRadera
  2. Filmen verkar ha uppnått någon sorts kultstatus. Skämskudden kanske inte behövs i det här fallet?

    Vågar jag kanske rent av outa hela min filmsamling? Nej. Kanske inte.

    SvaraRadera